lundi 10 décembre 2012

Trucs et astuces





Comment transformer un pull et un poncho en une jolie écharpe pour l'hiver.
Avec le froid qui arrive j'ai trouvé une maniére pour bien me réchauffer pendant l'hiver. J'ai regardé dans mon armoir si j'avais encore des gros vieux pull et j'en avais plein  Donc voici deux exemples : d'abord le pull transformer en une jolie écharpe colorée pour ensoleiller l'hiver et ensuite le poncho transformé en une jolie écharpe à carreaux . Donc avec moi sacher que rien ne se perd ;)

Hoe een pull en een poncho omtoveren naar trendy sjaal?
Met de winter op komst heb ik een manier gevonden om me te verwarmen tijdens de winter. Ik heb eens ronggeneuzeld in mijn kast en heb gezien dat ik nog kei veel oude pullen had. En ipv ze weg te gooien heb ik ze gebruikt om sjalen te maken. Hier zie je dan de resultaten: Ik heb een pull verandert naar een mooie kleurrijke sjaal en een poncho verandert naar een mooie ruite sjaal. Wat jullie van mij moeten weten is dat er niks verloren gaat.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire